مقصد برتر مسافران اروپا باقی می ماند، اما افزایش هزینه ها بر انتخاب آنها تأثیر می گذارد

مقصد برتر مسافران اروپا باقی می ماند، اما افزایش هزینه ها بر انتخاب آنها تأثیر می گذارد

مسافران خارجی همچنان برای اروپا موقعیت آرامی دارند، زیرا ۴۴ درصد از پاسخ دهندگان می گویند که می خواهند از این منطقه بازدید کنند.
یک مطالعه توسط کمیسیون سفر اروپا نشان داد که افزایش هزینه ها بر انتخاب مسافران تأثیر می گذارد زیرا آنها هزینه کمتری می کنند.
مسافران چینی علاقه بیشتری به بازدید از اروپا به ویژه فرانسه نشان می دهند.

اروپا همچنان مقصد مورد علاقه مسافران بین‌المللی است، اما افزایش هزینه‌ها می‌تواند برای آنها مشکلی ایجاد کند تا بتوانند به این منطقه سفر کنند.
طبق گزارش کمیسیون سفر اروپا (ETC)، بین المللی ها همچنان علاقه مند به سفر به اروپا هستند. به گزارش شنگن.نیوز، همانطور که ۴۴ درصد از پاسخ دهندگان در آخرین مطالعه برای بارومتر سفرهای طولانی مدت گفتند، با این حال، مقرون به صرفه بودن نگرانی اصلی آنها است.

با مشارکت مردم محلی در تصمیم گیری گردشگری، توانمندسازی آنها برای ایجاد ابتکارات گردشگری خود، و سرمایه گذاری در فضاهای معتبر مانند بازارها، مراکز فرهنگی و رویدادها، مقاصد می توانند روابط پایداری را ایجاد کنند که هم برای مسافران و هم برای ساکنان مفید باشد. این رویکرد همان چیزی است که می‌تواند اروپا را به مقصدی پرجنب‌وجوشتر و خوش‌آمدتر تبدیل کند.

هزینه ها و ایمنی – موانع اصلی برای مسافرانی که اروپا را به عنوان مقصد سفر بعدی خود انتخاب می کنند
استرالیایی ها، ژاپنی ها، چینی ها، کانادایی ها و آمریکایی ها به احتمال زیاد در سفر به اروپا نگران ایمنی هستند.

همانطور که فشارسنج نشان می دهد، ۵۲ درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که ایمنی اولویت اصلی آنها هنگام انتخاب مقصد تعطیلات است. دومین دلیل مهم مربوط به مکان های دیدنی (۴۱ درصد) و زیرساخت های گردشگری با کیفیت (۳۹ درصد) است.

این داده ها همچنین نشان می دهد که به دلیل نقش تورم در گردشگری، ۶۶ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورو در روز در طول سفر خود هزینه می کنند که تفاوتی با سال ۲۰۲۳ ندارد.

علاقه مسافران چینی برای سفر به اروپا ۹ درصد افزایش یافت

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که شهروندان چینی ۹ درصد بیشتر از سال گذشته می‌خواهند از اروپا دیدن کنند. در مجموع، ۸۳ درصد از پاسخ دهندگان چینی در سال ۲۰۲۴ به بازدید از این منطقه ابراز علاقه کردند.

دلیل این افزایش می تواند به عوامل مختلفی از جمله در دسترس بودن پرواز بین چین و اروپا مرتبط باشد.

بر اساس کشورها، فرانسه بدون شک ترجیح داده شده ترین مقصد است و ۳۷ درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که قصد دارند به آنجا سفر کنند. دومین کشور ایتالیا (۲۹ درصد) و بریتانیا (۲۳ درصد) هستند.

از نظر فعالیت‌ها، کاوش‌های فرهنگی و میراث بیشتر مورد توجه گردشگران است، زیرا هم بازدیدکنندگانی که برای اولین بار و هم بازدیدکنندگان مکرر برای این نوع فعالیت ارزش قائل هستند.

برزیلی ها آرزوهای سفری مشابهی با پاییز گذشته دارند و تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان (۴۸ درصد) برنامه هایی برای سفر به اروپا در چهار ماه گذشته دارند. کانادایی ها و استرالیایی ها علاقه کمتری به بازدید از این منطقه دارند، به طوری که ۳۹ و ۳۳ درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند تا پایان سال برای بازدید از اتحادیه اروپا سفر کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید